Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najlepiej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń ożywia produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra

Żeby ulepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych mięśni pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj tania levitra