Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana może łatwo wpłynąć na nie tylko jakość potencji, ale też płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do dosyć ważnych ubytków selenu. Można go unormować spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny bardzo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten z kolei wpływa na sprawność seksualną. W chwili spożywania alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, lecz można go zwiększyć poprzez warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Szalenie ważnym elementem jest też arginina, która stanowi 80 procent spermy. Arginina zwiększa produkcję spermy i wydłuża czas życia plemników. Składnik levitra tanio ten bierze udział również w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka działa na odpowiednie wytwarzanie hormonów. Jeżeli musimy poprawić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie tani cialis