Klucz do twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Długie lub częste głodówki czy totalne
erekcja
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej masy ciała też może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest zdrowe serce

Działaj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Tym samym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania kamagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci pozostaw na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.