Klucz do twojej mocy

3284-6977-ico-wu.jpg

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Długie lub częste głodówki czy totalne
erekcja
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej masy ciała też może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest zdrowe serce

Działaj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Tym samym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania kamagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci pozostaw na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Łatwe? To do pracy, a raczej do sypialni!

5614-4517-ico-wu.jpg

Apetyt seksualny zależy w zasadzie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest identyczna z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednak instynkt seksualny, choć jest sprawą ducha, uzależniony jest również od dyspozycji ciała. cialis
W związku z tym poza zadbaniem o odpowiednią oprawę zbliżenia, należałoby 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, aby sprostało wyzwaniom, jakie pragniemy przed nim postawić. Istotny jest sen, ruch, zdrowa dieta i wyrzeczenie się używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa niezwykle ujemnie na możliwości wzwodu, nie ma też bezpiecznej liczby wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Poza wymienionymi w artykule sposobami, każdy z nas jest w stanie podać kilka własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony rodzaj odpoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie smacznego oraz oryginalnego jedzenia: miło oraz spokojnie albo aktywnie i ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji seksualnej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Bez znaczenia jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz spędzanie czasu tu i teraz z partnerem/partnerką, ważne aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra

Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

5257-1212-ico-wu.jpg

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najlepiej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń ożywia produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra

Żeby ulepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych mięśni pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj tania levitra